Todella. Koko päivä on mennyt tässä tietokoneen ääressä blogin ulkonäön säätämisessä. Minun on pitänyt tehdä tämä jo pidemmän aikaa, mutta en ole saanut aikaiseksi. Tänään, kun ei ollut mitään käsityötä tehtävänä, niin aloitin heti aamukahvin jälkeen ja nyt illansuussa alan olla jossain määrin tyytyväinen blogin ulkonäköön. Väkersin oman bloginapinkin. Se löytyy tuosta oikeasta laidasta muiden linkkien joukosta (en jaksanut enää värkätä sille omaa laatikkoa). Pyydän anteeksi kaikkia turhia reissuja näille sivuille tämän päivän aikana.
Huomasin myös, että siitä on jo pari viikkoa, kun olen viimeksi kirjoitellut kuulumisiani. Olen neulonut ahkerasti lahjoja, joiden kuvat kommentteineen ilmestyvät tänne, kun olen toimittanut ne saajilleen. "Bambupaitaa" en ole vielä aloittanut, koska minulla ei ole sopivia puikkoja. Täytyy poiketa alkuviikosta Taitoshopissa hakemassa vitosen/80 cm Addit.
Muitakin projekteja on vireillä. Todennäköisesti ne ohittavat bambupaidan työjonossa sitten, kun olen tehnyt niiden suhteen lopulliset päätökset.
Käsitöistä on kehittynyt minulle vakava riippuvuus. Eilen illalla en osannut vain katsella TV:tä, vaan minun piti väkerrellä erilaisia mallitilkkuja, parannella viimekesäisiä nilkkasukkia, selailla mallilehtiä jne. Oikeastaan tekisi mieli virkata jotain. Lippalakki tms.